הפקה ועיצוב אירועים

הפקת אירועים היא אומנות בפני עצמה וסטודיו אידיאל עיצובים שם עצמו בחזית העשייה. על מנת שאירוע ייחשב כהצלחה אנו בסטודיו מבינים שנדרשת מחשבה, מקורית, השקעה ותשומת לב לפרטים כי הדברים הקטנים והמיוחדים הם אלה שתורמים להצלחת הפקת האירוע.
חשוב לנו לרדת לרזולוציות של צורכי הלקוח, החל מעיצוב האלמנט הקטן ביותר כגון צבע המפית ועד לעיצוב התפאורה שתלווה את הפקת האירוע העסקי או הפרטי.
משנתם של הפקת אירועים עסקיים מגולמת בצורה שונה בהשקפתנו, אנו בסטודיו אידיאל עיצובים מבינים שהאלמנטים שנדרשים להצלחת אירוע עסקי שונים במהות מאירוע פרטי.
בהפקת אירוע עסקי אנו שמים דגש על מהות החברה ומה היא רוצה להקרין  ללקוחותיה וגוון האירוע אותו היא רוצה לייצר ויחד עם שיתוף פעולה הדוק של מקצועני סטודיו אידיאל עיצובים אנו נמצא את הקול והצבע הייחודי שישים את האירוע העסקי, ובסופו של דבר את החברה על דרך המלך להצלחה.
כל זאת בעזרת עיצוב ייחודי המבליט את יתרונות החברה בן אם זה עיצוב מדוקדק של המתנות לעובדים ובין אם זה עיצוב אולם הכנסים עצמו עם דגש מיוחד לכול הפרטים הקטנים ההופכים את האירוע העסקי לגאוות המנכ"ל ועובדי החברה.
אנו מבינים שבעסקים התדמית והקונספט היינו נדבך לא פחות חשוב מהתוכן עצמו והם המקור לזרם לקוחות עתידי של החברה ולכן הדגש בעיצוב והפקת האירוע העסקי הוא מקסום היתרונות המשמעתיים של החברה על מנת לשדר הצלחה הצלחה ושוב הצלחה.
הפקת אירועים פרטים הוא הכובע השני בו סטודיו אידיאל עיצובים מתמרק בו, אנו בסטודיו מבינים שאין דין הפקת אירוע עסקי להפקת אירוע פרטי ולכן מטמיעים את העקרונות הייחודים שלנו יחד עם צורכי הלקוח הפרטי על מנת להפיק את האירוע המושלם עבור הלקוח.
אנו שמים דגש על התהליך משלב התכנון והעיצוב בו אנו יושבים עם הלקוח בניסיון להיכנס לעולם שלו ולהבין איך הוא רואה את הדברים ולרתום את הפן האישי האינדיבידואלי שלו יחד עם החשיבה המקורית מחוץ לקופסה שהיא מקור גאוותנו וזאת על מנת לבנות לעצב ולהפיק את האירוע המושלם שמכיל בתוכו
הרבה יותר אלמנט אישי שממלא את הלקוח המרוצה ברגעים קטנים של אושר.
אנחנו פה בראש ובראשונה בשביל הלקוח כי הלקוחות הם עמוד התווך שלנו וההצלחה שלהם הם ההצלחה שלנו.