מתנות בוטיק לארגונים

סטודיו אידיאל הוא הסטודיו המוביל בעיצוב מתנות מקוריות, שהן הרבה מעבר לעטיפה ומכילות בתוכן מנעד של רעיונות, מאווים ומחשבה מצד הלקוחות ומצידנו. אנו מתייחסים למתנות כפרוייקט לכל דבר ומחפשים את הייחוד על מנת ליצור את המתנות המקוריות ביותר.

המטרה העיקרית אותה אני שמה לפניי, היא לצאת מהשבלונה הבנאלית על מנת לייצור את המתנה האידיאלית והמושלמת. המתנות מקיפות שלל רב של אירועים כמו: מתנות לילדים, לחגים, לימי עיון, לחתונות ולכל אירוע שהשמחה והעיצוב נוגעים בו, לכל רצון אלמנטרי של מתנות מקוריות.

נדבך נוסף וחשוב בסטודיו אידיאל הוא המתנות הייחודיות לארגונים ולעובדי החברות, שמעוצבים בצורה ייחודית ומדגישים את האינדיבידואל של כל אחד ואחת. מתנות ייחודיות לעובדים הן מה שמייחד אותנו מול חברות אחרות. בעזרת האלמנט הזה כל אחד יכל להרגיש ייחודי ומיוחד בתוך ארגון עם עשרות או מאות אנשים ובו הקול שלו נשמע בתוך המתנה הייחודית אותה הוא מקבל.

בסטודיו אידיאל המתנות מקוריות והתכנון והדרך לא פחות חשובים מהתוצאה. אנו משקיעים את מרב מרצנו בדאגה לשביעות רצון הלקוח. כל השלבים, החל מקבלת הרעיון שמתחיל בצורתו המופשטת ועד המוצר הסופי  נעשים בצורה אישית ומלאת סבלנות וחזון משותף על מנת שהמתנה המקורית תשקף את מהות האירוע, כי ׳מתנות מקוריות׳ זה לא סתם ביטוי בסטודיו אידיאל, זה משהו שמייחד אותנו מול השוק הרווי, ניצוץ מקוריות אחד שמאפיל על כל השאר ונותן ערך מוסף מעל היום יומי למיוחד.

מתנות מקוריות משקפות את ייחודו של האדם ובמקרה שלנו הלקוחות הם הרכיבים המיוחדים ואנו מטמיעים את האישיות שלהם במתנה כך שהם חלק בלתי נפרד מתהליך העשייה ושותפים לו. אלפי לקוחות שעברו דרך קסם שרביטנו, הם המדד בו אנו רואים את עצמנו כמובילים אידיאלים במתנות מקוריות והכל לשביעות רצון הלקוח.