* התמונה להמחשה בלבד

מתנות בוטיק לילדים | כיתה א' וסדנאות יצירה​

יָלְדוּת

תקופת הילדות חלה לאחר תקופת הינקות ולפני גיל ההתבגרות. ילדים ניחנים בראיית עולם רעננה, חדשה ויפה. הם מביטים בעולם ומגלים תגליות בהתפעמות, בהתפעלות ובהתרגשות.
מהיום שאני זוכרת את עצמי, ילדה קטנה, אהבתי/חלמתי, ילדים. שיחקתי בגננת/מורה ותלמידים. טיפלתי ושמרתי על ילדים והעבודה הראשונה שלי עוד בזמן השחרור, היתה ב״שילב״ כיועצת לנשים בהריון (ואני בת 21)…

ילדים!! מוצרי ילדים, אירועים לילדים, בגדים לילדים, ילדים.
ילדים, כל אחד יחיד ומיוחד, כזה שאין לאף אחד.

שלום כיתה א היא הברכה המסורתית בה מקדמים לראשונה מורי כיתה א' את התלמידים החדשים עם הצטרפותם לבית הספר. מעבר הילדים ממסגרת גן לראשונה למסגרת בית-ספרית הוא אחד מטקסי ההתבגרות בחברה המודרנית, ובחברה הישראלית בפרט.

בעל עסק/מנהלת רווחה/מנהלת משאבי אנוש, מחפש מתנות מקוריות לילדים של עובדי החברה שעולים לכיתה א' בדרך להתחלה מצוינת של השנה ? … אז סטודיו אידיאל הוא הפתרון שלך, מתנות בהתאמה אישית עם דגש על מקוריות ויצירתיות שיתגמלו את ילדי העובדים שלך בדרך לכיתה א' ויגרמו להתחלה נהדרת של השנה. המתנות המדהימות המקוריות והלא בנאליות של סטודיו אידיאל עיצובים יתנו לילדי העובדים שלך את הערך המוסף. המומחים של סטודיו אידיאל ימנפו את האירוע במתנות עם השראה ותוכן שיכניסו אותך ואת העובדים שלך בקלילות לשנה הבאה. סטודיו אידיאל מתנות – מקוריות זו המתנה שלנו!